080822

Ojojoj, jag har inte skrivit ett enda inlägg idag. Vad slarvigt!

Idag har jag fått den där dagen hemifrån. Har varit och köpt en present till raringen Alvin. Oscar och Lova fick också varsin eftersom dom är små. Dom förstår inte varför dom inte får paket. Viggo är ju ännu så liten att han inte förstår. Så i morgon ska vi på kalas. Jag trodde att det skulle vara på söndag. Och jag hade planerat en hel slödag i morgon.Men det blev ju inte. Så då får man ta slödagen på söndag fast man har söndagsångest. Jag har varit och köpt lite höstkläder på rean. Rea är bäst! :) Jag fick två klänningar, en kofta och knästrumpor för 400 kr! Och sen köpte jag ett nagellack också. Ett lila och nyansen heter Mexico.Och så köpte jag hårfärg. Jag ska bli rödhårig igen! ;) Jag har saknat att vara rödhårig.Klarade bara att vara brunett i 2 månader.

Nu ska jag lägga mig och kolla Casanova på femman. Har inte ens sett den ännu.



Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback