080825, Tisdag.

Hej alla rara! =) Och godmorgon. Jag hade tänkt skriva ett kort inlägg snabbt i morse innan jag åkte men jag hann tyvärr inte. Det var bara att slänga på mig kläderna och hoppa i bilen.
Det var lite nervigt i morse eftersom jag inte var helt säket på vars fasiken klassrummet var. Jag fick för mig att  man inte gick igenom ett fik men fiket ligger där. Så vars ska jag då? Hmm. Nej men jag hittade det på första försöket så nu vet jag: Man SKA genom gamla fiket! =) Jag kom sist av alla och fick sätta mig längst fram. =( Från och med i morgon kommer jag 5 - 10 minuter tidigare än dom andra för jag vill inte sitta längst fram. Sen fick vi gå runt skolan. Jisses så knäppt det måste ha sett ut. 19- 20 elever kommer gåendes i klunga. Haha. Fy vad jag skämdes. Men nu vet jag ju vars det mesta ligger. Och skolan är inte så stor som man kan tro.
Sen när dom andra gick och åt stack jag hem. Haha. Eller vi gick och tog och en kinalunch.

Nu ska jag ta och vila en stund. hörs senare.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback