Äntligen!

Nu kom bloggen igång igen! Haha. =)

Förresten så måste jag brara få visa er vad jag fick på den där dejtingsidan ni vet!

Så det här är det först mejlet:

Wow en 18åring! De duggar det inte tätt med här inne bland 30 taggarna. Har visserligen ingen bild men skit samma, man får inte vara kräsen.

Det här är andra:

Hehe tjuvjakt o hembrännt är ett avslutat kapitel i mitt liv. Men ha det bra.

Och då visste jag inte va fasiken det hade med nått att göra. Det här är tredje:

Hm ok, alltså du bor i Kiruna och är ute efter en mysig hemmakväll, vilket i ditt fall då motsvarar tjuvjakt o hembrännt, tyvärr inget för mig just nu. Det var så jag menade. God jakt.

Och då skrev jag att jag både äär vegetarian och nykterist. Så det här är det fjärde:

Haha vegeterian, den var bra :) Nykterist jo eller hur hehe. Älskar Norrlänningar.


Och då bad jag den lille jäveln att inte slösa min tid. Jag har ett norrländskt humör så det är fasiken bäst att inte bråka med mig.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback