Gästblogga!

Har precis varit till Ellen för att gästblogga. Det här är mitt inlägg. Vet inte om hon kommer att lägga ut det för det är så mycket JAG! ;) Så dystert och djupt.Men jag har känslan av att det kanske är lite meningen med att gästblogga. Att lägga dit en bir av sig själv.


Så det här är första gången jag gästbloggar. Har aldrig ens kommit på tanken förren jag hittade in till Ellen. Tyckte det lät så roligt, och när Ellen sa att jag var välkommen att gästblogga så vart jag så glad. Hehe. Jag sa såklart att hon fick komma in o0ch gästblogga hos mig, men jag har inte hört något om det ännu. Men erbjudandet finns fortfarande kvar om hon skulle vilja det.


En blogg är verkligen ett bra sätt att prata av sig. Även om ingen läser den. Eller om man har 1000 läsare varje dag. Visst är det så roligt om någon läser och gillar det man skriver. Men för mig är det inte nödvändigt. Jag skriver för mig själv. Det är ett sätt för mig att få ut mina tankar och känslor. Och det är något jag inte är bra på. Jag kan må jätte dåligt och ändå lyckas hålla skenet uppe. För vissa kallas det att man är stark, men jag är inte så säker på det.

Man ska stå för det man tycker och tänker. Men jag klarar bara inte av att visa min djupaste känslor för dom som känner mig. Det är därför jag valde att börja blogga.


Nu vart det ett jätte dystert och djup inlägg. Men för dom som känner en liten del av mig vet att det är så jag är. Dyster och djup. Och det passar mig.


Jag vet inte om det här var riktigt vad Ellen var ute efter. Men jag hoppas det går bra ändå. ;)


Yours forever.

Talia


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback