God kväll, snyggingar!

Har inte haft någon inspiration att skriva i dag. Det har varit så i några dagar nu och jag förstår inte varför. Det är så himla tråkigt att jag inte kan skriva för det är det jag gillar mest. För några dagar sedan så började jag prata med en kille från Chile, tror jag han sa, och han är en sån här människa som älskar att skriva. Han skriver allt. Och han sa att han just nu håller på att exprimenterar med att bara ta ett block och en penna och bara skriva ner det första du kommer att tänka på. I bland kan det bli en jättebra berättelse och ibland är det helt osammanhängande. Och då fick jag också lust att göra det. Men tyvärr så funkar det inte för mig. Det kan ju inte funka för alla. Men i alla fall så vill jag skriva en barnbok. Jag har aldrig prövat mig på det. Jag skriver mest vanliga, logiska noveller. Och nu har jag lust att skriva något annat. Något magiskt.. Hihi. Så löjligt det låter när man säger det så men jag tror att ni vet vad jag menar.Om ni typ tänker Peter Pan, Snövit, och såna där sagor. Måste bara komma på en alldeles unik saga. Jag funderade på att skriva en liten bok till min kusin Lova tills hon fyllde år. Med henne själv som huvudpersonen. Men det fanns inte tid för det. För jag kom på det 2 dagar innan hon fyllde år.

I dag har vi ju varit på kalas. Hos den raraste Alvin som finns. Fast han var inte så rar idag. Jag fick ingen kram innan jag gick hem. =( Inte av Oscar heller. Vad är det jag har gjort? Oscar brukar ju alltid vara så mysig. Och han gillar mig! Undra om det är för att jag myste med Viggo hela tiden?! Men vad ska jag göra då? Dom andra två ville ju inte mysa med sin kusin. Alvin var upptagen med sina presenter och TÅRTA och Oscar var upptagen med sina bilar.
Och sen är jag ju lite Viggokär just nu =) Som att man inte alltid är kär i alla kusinerna. Hehe. Men han är den enda som vill mysa.
Jag var lite skeptisk när jag gick dit med presenten till Alvin för den verkade så barnslig. Men det stod +2 så jag antar att det ska passa honom. OCh han tyckte att den var kul. Så jag antar att det vart lyckat. =) Och både Oscar och Lova gillade sina presenter.
Sen när det var dags att gå så var det såklart vi som fick ta med oss det som blev över av tårtorna. Så nu har vi tårtor fulla kylen..


Någon som vill komma på tårtkalas?

I morgon ska jag nog förhoppningsvis gå och träffa Oscar. Och sen måste jag hinna färga håret också..

Hörs senare darlings.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback