Hemma igen!

Då var jag hemma igen. Har ju som sagt varit på det där mötet med alla skolmänniskor. Ett långt möte. Alldeles för lång. En timme tog det och jag vart inte mycket klokare för det. Och jisses vad den där kuratorn är jobbig. Hon är en mes helt enkelt.  Inte för att vara elak för hon hjälper ju verkligen till med det man behöver hjälp med.
Strunt i det nu. Men i alla fall så får jag ta och gå på uppropet på måndag för man behöver inte ens säga ett ord. Och sen ska jag ha ett litet möte med min mentor efter det. Så det är nog viktigt att gå på. Jag har strykt bort gymnastiken. Jisses så sköt det känns. Och sen av någon anledning så hade jag fått bild på mitt schema. Så det fick jag ändra till musik.
Men annars så är det nog som det ska vara.

Kommentarer
» Peter PC Carlsson

Jo jag vet var Kiruna ligger, har varit där.

Jag läste din profil. Du har väldigt kloka motton. Håll fast vid din klokskap, den kommer att bära dig.

Date&Time:2008-08-19, 18:22:15
Bloggadress:http://enbart.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback