Ibland..

..Kan man få redan på saker om människor som man "känner" som gör att man blir helt chockad. Och så står man där med hakan nere vid fötterna. Det här äär andra gången på två dagar. Tyvärr så kan jag inte gå in på några detaljer för att dom här personerna kanske läser de här..




Men i alla fall så har jag spenderat dagen i sängen med näsan i en bok. Den här boken. Breaking dawn av Stephenie Meyer. Var tvungen att läsa även denna då jag läst dom andra tre i samma serie. =) Den är dock på Engelska. Men jag anser att jag faktiskt klarar av att läsa Engelska böcker utan några större problem. Haha. =)


Och glöm inte filmen i kväll. Den jag tipsade er om. Tristan och Isolde. På kanal 5 kl 21.




Aw, hur fint är det inte att deras kärlek nästan störtade ett helt kungarike?!

Kommentarer
» Ylva

Åh filmen är bra, men det suger att han dör :( huhu.

Date&Time:2008-08-09, 20:52:46
Bloggadress:http://ylvalarsson.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback