Kanske,

Skulle man ändå försöka gå och lägga sig. Även om man inte kan sova så är det ju så himla skönt att bara ligga och lyssna musik. =) Och dessutom har jag ont i nacken. Måste vara allt detta bloggande. Jaja strunt samma. Vad det än beror på så har jag ju ändå ont i nacken. Skulle behöva lite masage. Det har varit en väldigt lugn dag idag. Inte hänt mycket alls. Suttit här större delen av dagen. Eller så har jag ju suttit med näsan i en bok. =) Wow, en bok! Det är man ju inte van att se mig med. Ja för er som inte har hängt med i svängarna så är jag spydig. Jag läser jämt. =)

Så det här får nog bli sista inlägget för dagen. Eller kanske första. Om man nu går efter tiden.

Och sen så var jag in hos Ellen och hon hade kommit på nått så roligt som att gästblogga! Är det något som vi skulle vilja göra? =) En tanke bara. Typ en ny gästbloggare varje vecka.

Nu säger jag gonatt. Sov gott med sockersöta drömmar. (om mig igen, darling!)

Yours forever,
Talia.

Kommentarer
» Sandra

Det har jag :) Hur har din dag/kväll varit då? :)

Date&Time:2008-08-15, 01:40:21
Bloggadress:http://lillsazza.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback