Lång dag!

Hej alla söta! =) Hemma igen. Det har varit en sån lång dag i dag. Hela TVÅ lektioner! Kan du tänka dig! TVÅ! Haha. Nej men vet du det kan vara himla skönt med en sån där slödag också. Sen hade vi en timmes håltimme och då, så dum som jag är, bestämde jag mig för att följa med I och äta. Jag åt ingenting. Men i alla fall. Kan du förstå hur mycket folk det är där under lunchen?! Jag höll på och dö. Och sen när vi kom till mattelektionen var mina ben som gele och jag trodde att jag skulle svimma. Huhu.Men det kanske är det jag måste träna på..Strunt samma. Jag tänkte att nog hinner jag göra matten under rasten i morgon. Men det var bara ett problem. Jag glömde och kolla om vi ens hade någon rast före matten. Och jag hann inte göra allt idag och det skulle vara klart i morgon. =( Men som tur var, så har vi en lång håltimme.
Och sen på yä fick vi en uppgift där man skulle intervjuva folk. En kvinna och en man på ca 25 år. Haha. Tur att jag har två stycken i släkten. Så ni vet vad som kommer. Och ni kommer inte undan! =)

Nu ska jag nog gå ner. Kanske göra lite mat sen ska jag nog fortsätta läsa på min bok jag håller på med =)

Kommentarer
» nolan&noah

kolla in vad vi tycker och tänker om andra kända blogggar :)

Date&Time:2008-08-28, 20:37:37
Bloggadress:http://stockholmsbrudar.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback