Slö!

Jisses så slö jag har varit på att skriva idag. Det blir nog så från och med nu när jag har skola. Haha. Säger hon som har varit i skolan 1 timme idag.  Men det tar på krafterna att behöva stiga upp före klockan 12 på..hrmm..Morgonen. =) Och sen har jag ju inte gått i skola på minst 3 år. Ha lite förståelse, people!

En liten sak som jag om och tänka på idag när vi rörde oss i en klunga runt skolan (det måste ha sett lustigt ut) Var dom  RÖDA stolarna. Jo min mamma har så snällt upplyst mig att det finns röda stolar i en rad där i korridoren. Och på dom röda stolarna sitter det en hel rad med killar som kommenterar precis varenda person som går förbi. Och då förstår ni ju att jag har varit livrädd för dom där röda stolarna. Man måste inte ha det svårt för att vara livrädd för dom röda stolarna. Men som tur var så har dom tagit bort dom nu.. Men i alla fall så tror jag inte att det har blivit bättre för det. För det handlar ju inte om DOM RÖDA STOLARNA. Så nu när det inte finns några stolar så står dom på rad i stället. Fast utan kommentarerna.

Kommentarer
» Anna M

Det måste varit på hennes tid det=)

Jag har aldrig sett några röda stolar. Eller hört om några killar som kommenterar=)



den där klungan fick vi också gå i, alla ettor gör nog det så det är fler som ser roliga ut=)



Hjampis tiden var nog den roligaste i mitt liv, alltså inte själva skolan men allt runt omkring. Det syntes på betygen också;-)

Date&Time:2008-08-26, 21:02:43
» Talia (svar till Anna M)

Ja. Det var nog på hennes tid det. Det är ju rätt så länge sen. Haha. =)

Date&Time:2008-08-26, 21:06:51
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/
» mommo

ja, nog var det på hennes tid(mycket länge sen) på min tid fanns det inget Hjampis=)det hette KPU, och var betydligt mindre skola=)

Date&Time:2008-08-27, 07:08:35


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback