Sweeties,

Nu funkar det. Precis när jag lagt till mitt tillägg och
provar om det funkar så får jag ut det. Det är så himla knäppt.

I morgon vet jag inte om ni kommer att hör så mycket från mig. Det är ju söndag vilket betyder söndagsångest! Sen måndag har vi ju uppropet. Fast det börjar först klockan två. Men jag är lite skeptisk på om jag verkligen vågar gå dit. Så mycket människor! Ugh. Jag får panik bara jag tänker på det.

Nu säger jag godnatt mina söta små raringar. Hoppas ni sover gott med söta drömmar. Pussar.

Och god morgon mormor.. Jag vet att du är uppe före alla andra..


Kommentarer
» anna

vad fin bloggdesign du har.... håller föresten med om att upprop är det värsta... tips: gå tidigare och prata med en lärare/personal å säg att du inte vill bli uppropad å om dom kan fixa det på ngt annat sätt.... så du ändå får närvaro... Kram

Date&Time:2008-08-24, 10:15:38
Bloggadress:http://www.camabaros.com


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback