Uppdatering!

Internet har varit borta nu i flera år känns det som. Men nu är det tillbaka. Här kommer en liten uppdatering.

080824, 20.35.

Fasiken! Internet är borta och den här gången är det inte mitt fel! För internet ska funka på min dator men internet i allmänhet funkar inte! Så nu sitter jag och skriver det här i mina dokument! Jisses, så tragiskt det är när man inte kan göra nägot åt det. =( huhu. Jag kommer ju att dö om jag inte får igång det snart. Inget MSN inget BLOGGANDE inget DEJTANDE ingen HOTMAIL. Ah! Hjälp. Jag är verkligen beroende av internet. Kanske är det för att jag har varit utan det i så många år. Jisses. Jag vet fasiken inte vad man ska göra. Jag har börjat planera. Om vi inte får i gång det så måste jag ta mig till biblo varje dag för att få tillgång till dator och internet.. Och det vet jag inte hur jag ska våga..


Nu ska jag titta en film som går på femman. Hörs.


22.17

Fortfarande inget internet så jag har fått dejta över telefon. Fast det hade jag ju ändå fått göra eftersom han är och gör sin värnplikt eller vad fasiken det nu heter.. Haha.

Nej men jag ska nog ta och ge upp snart. Det hjälper inte att sitta här som ett fån och vänta på att internet ska komma tillbaka. Så jag ska nog gå ner nu och se 27 klänningar. Och sen blir det väl att sova..


Vet nu vad det värsta som finns är? Jeans med låg midja! Jo för jag har ett par och jag skulle just prova dom för att dom har varit alldeles för långa innan. Jisses det är ingen lek att dra på sig dom. Man bli helt svettig och bryter sina naglar och jag vet inte vad! Ugh ! Haha. Så jag håller mig till alla mina klänningar och kjolar som jag är så förtjust i. ;)


Nej nu är det filmdax ;)


00.39.

Nu är jag TRÖTT! Är precis på väg och lägga mig. Filmen är slut och den var verkligen bra. Den började lite konstigt men efter några minuter vart den väldigt bra. Så jag rekommenderar den. ;) Nej, nu ska jag bara borsta tänderna och sen sova. Så godnatt, sweeties. ;)


080825, 11.47.

Måndag! Hjälp! Godmorgon förresten.Har precis vaknat. Och inget internet så jag måste fortsätta att skriva på mina dokument.


13.29

Jag är så rädd så att jag håller på att dö hör. Det är inte nervositet. Det är ren RÄDSLA! Jag ska träffa kuratorn nu kvart i två eftersom jag inte har någon aning om var det är jag ska. Jag vet inte ens vars uppropet är. Åh. Shit! Ni skulle se mina händer nu! Darrar! Huh. Nej fy fan! Nu måste jag gå... =(


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback