Dom har kramats!

Hej Sweeties! Hoppas ni haft en bra dag. Min har varit sådär! Det funkar ju i alla fall och mer kan man väl inte begära. Eller hur! =) Min lille bror var just hemma för att hämta sovgrejer. För han ska tydligen inte sova hemma i kväll. Han och en kompis ska tydligen sova hos TJEJERNA! Haha. Man kan ju bara skratta när dom kommer hit. Jag satt i köket och hörde från hallen: « Crille är ihop med Sofie! Dom har kramats! « Säger min brors kompis. «Olle och Emelie också! « Säger min bror snabbt. « Hahaha, vilken Sofie? « Frågar mamma. « Sofie! « Sofie är min brors "ex". När dom gjorde slut för några helger sen var han helt..hmm..konstig. Men nu är dom tydligen i hop igen. Och sen säger Olle att dom inte får sova i samma rum som tjejerna för ena tjejens pappa så dom får sova i vardagsrummet. För dom tror tydligen att dom ska göra övergrepp på tjejerna. Haha. Vad ska man säga om dom små liven?! Dom är ju som lite söta. Vi brukar faktiskt kalla Crille och hans andra kompis för Hugh Hefner! Haha.

Kommentarer
» Lizzy

Fin header !

Date&Time:2008-08-30, 00:10:24
Bloggadress:http://muzicforlife.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback