(Uttråkad och ångest) Onsdag, 6 augusti, 15.19.

Jag sitter här i mitt rum. Ensam. Som vanligt! Och har tråkigt. Som vanligt! Haha. Det är tragiskt jag vet. Jag är en tragisk människa. Vi får väl hoppas att allting blir annorlunda när jag börjar skolan. 19 dagar kvar. 20 om jag hoppar över uppropet. Fast det kanske inte är så smart. För det första så tjänar jag bara en dag och för det andra så träffar jag alla andra en dag senare än dom andra har gjort. Vad tycker ni? 19 eller 20 dagar? Fast det kanske är något jag själv måste bestämma. Eller kanske inte. Ni ser ju hur det har gått när jag bestämmer själv. Hade jag inte bestämmt själv hade jag nog inte haft den här ångesten och varit livrädd. Jag vet vad ni tänker, darlings. -Skolan är väl inte så HEMSK! Men den är det för mig. Tänk på att jag inte gått i skola på snart 5 år! Har det gått så lång tid!? Vet ni vad raringar? Jag har till och med funderat på att ringa och tacka nej till platsen. Då hinner dom få in någon annan. Men alla som jag har sagt det åt har bara sagt att jag måste gå dit och se hur det känns först. Aah! Hur lätt tror dom att det är egentligen?! Jag kan inte ens gå in och handla på ica om det är mer än 5 personer där! Jag vet! Jag sitter här och tycker synd om mig själv! Det är löjligt!

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback