Vars har ni försvunnit?

Har jag blivit tråkig? Eller har jag alltid varit tråkig? Jag har ju sagt att jag inte bryr mig om det inte är många som läser min blogg. Men jag kan inte fatta vars alla har tagit vägen. Från 40 till under 20! Hur kan det stämma?! Aja strunt samma. Jag är jätteglad att ni 17 läser min blogg ;)

Så, jag är jätteuttåkad. Nu har jag läst min vecko revyn två gånger, letat efter låtar på youtube (Har jag sagt att youtube är det bästa någon någonsin kommit på? A förutom cdspelaren då.) Haha. Jag har också hunnit med att försöka orka mig upp ur sängen för att sätta i kontakten till tv. Har ännu inte orkat göra det så det har inte blivit nå tv tittande för min del. :( Snacka om förslöad man kan vara. Det är ju löjligt! Har skrivit massa onödiga inlägg. Som den här till exempel. Har småpratat med folk på msn. Har hunnit kolla mina kärleksbrev på spray date. Ingenting där. Jisses. Inte ens min älskade Malte vill umgås med mig. I stället ligger han i hallen utanför min dörr. Åh. Jag är så uttråkad. Jag tror jag dör av uttråkning. Och sen tror jag att jag håller på att ta livet av er stackars raringar med mitt gnäll. Förlåt. Ibland kan jag vara så känslokall och bara prata på utan att tänka först. Haha. Men men. En tjej måste göra vad en tjej måste göra. Eller hur man nu brukar säga. ;) Jag får nog ta och fortsätta läsa min bok som jag började på igår. ;) Då har jag i alla fall något att syssla med tills det är dags att sova.

Kommentarer
» Emma

Jag har inte tröttnat på din :)

Date&Time:2008-08-06, 21:30:55
Bloggadress:http://emmsanatpea.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback