Du ska ha något sånt här elakt. För hela din blogg är så.

Hej hej och.. Eeh.. God kväll. Eller någonting.

Eftersom jag har sovit hela kvällen med migrän är jag inte direkt trött just nu och det blir nog att vara upp en stor del av natten... Något jag egentlien inte direkt ser fram emot..

Min mamma lyckades övertala mig till att fixa en jul design. Dock sa jag att jag just gjort en helt ny kodning till den headern jag fick av mariam och att jag inte var pigg att byta bort den redan.

Men bara över julen. Du ska ha något sånt här elakt. För hela din blogg är så. Eeeeh tack! Fast elak betyder EMO! Och jag håller ju med! EMO is just what i am!

Så nu har jag suttid i ett par timmar vid köksordet och pillat ihop min EMO juldesign. Och visst, jag gillar den!

Men oroa er inte sweeties, min andra design kommer tillbaka. Antagligen på julaftonskvällen. Det är då mitt julpynt brukar hamna i lådan utanför sovrumsdörren. Yey!

Well, nu ska jga gå och kolla en film...

God natt på er!!

Kommentarer
» Lina

Fin design och en mycket bra blogg :)

Date&Time:2008-12-12, 16:17:58
Bloggadress:http://liinniizz.bogg.se


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback