Ibland känns det som ett tvång..

Hej hej alla underbara. Och alla inte fullt så underbara.

Jag har varit dålig på att uppdatera idag. Och jag antar att jag får klämma ur mig en ursäkt. Eller något. Jag vet att det är många som läser min blogg varje dag. Inte ens i närheten av vad Blondinbella har, men det bruka ligga runt 25-40. Och det tycker jag är riktigt roligt. Att jag har så pass många som läser den varje dag.

Men ibland kanske man egentligen inte känner för, eller orkar skriva och då känns det som ett tvång. Och då vill man bara skriva ännu mindre.

Och sen, på tal om ingenting alls så måste jag passa på och säga grattis till min kusin som har namnsdag idag.
 

Oscar

I dag har jag inte gjort mycket alls. Jag vaknade vid 11. Satte igång datorn en sväng, lyssnade lite musik och satt framför tvn en stund. Sen kom jag på hur mycket jag frös och la mig ner under täcket med musik i öronen. Och där har jag legat fram till halv 4.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback