Slösa slösa slösa..

Hej hej alla söta och underbara. Och hej alla inte fullt så söta och underbara.

Jag har nästan precis hunnit komma hem.


Jag vart helt kär i detta Miss Dee armband och var tvungen att slösa nästan 400 kronor på den :)


Och sen köpte jag två t-shirts, från herravdelningen. Skitsnygga!
Och ett par sockar, dock till mig själv. xD


Man får en tidning från Jc. I julklapp. Och en film när man handlar för 500 kronor. Jag valde Paranoid park.



Sen köpte jag lite småsaker. En liten voodoo docka till min mobil, en ram som ser ut som en filmrulle, en snöflinga i stället för en julstjärna och ett änglaspel. :)

Och en julklapp till min lillebror. Här.

Kommentarer
» Carro

Paranoid park är bra. :) Snyggt armband!

Date&Time:2008-12-03, 23:35:13
» Daniel

Vad fina grejer du har där!!

Date&Time:2008-12-04, 01:38:04
Bloggadress:http://danielfagerholm.webblogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback