Snart Fullmåne..

Hej hej och god morgon solstrålar.

Tyvärr tvingas jag sitta nere vid köksbordet så jag vet inte hur mycket jag hinner skriva innan mamma kommer hem och ska ha sin dator. Min dator är död. Död som i urladdad och så slö som jag är orkar jag inte sätta ín den i laddaren igen.

Jag vaknade redan vid sju i morse. Jag har för en gångs skull fått sova hela natten. Antagligen för att det börjar bli fullmåne igen. Som jag sagt tidigare sover jag alltid bäst under dom dagarna.

Jag somnade under nattens avsnitt av CSI! :) Vilket inte händer ofta. Så när den var slut, vid halv 1, så slog jag av tvn och somnade om igen.

Men sen somnade jag om på morgonen igen. Och sovde till..Ja, typ nu. Mitt fel! Så går det när man sätter musik i öronen.
Nu ska jag kolla om lussebullarna fortfarande går att äta. Och gör dom det blir det frukost.. Annars, vet jag inte..

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback