Three words. Eight letters. Say it and I am yours.

Jag börjar bli riktigt trött.

Men jag vill inte sova. Inte ännu.

Jag vill kolla film. Twilight lutar det mot. Igen! Jag har ju BARA sett den 2 gånger redan.



Eller så vill jag läsa. Om jag kunde drömma. Twilight boken.
Jag tror att det är min 5e gång jag läser den nu. Men eftersom jag just sett filmen.
Två gånger. Tyckte jag att det var passande att läsa alla böcker igen. Ja eller jag ville läsa alla böckerna igen.

Eller så kanske jag sätter igång Gossip Girl. Första säsongen.
Jag fick den i julklapp. Men jag har ännu inte orkat kolla på den ännu.
Jag är väldigt seg. Jag kan inte kolla på något om jag inte känner för det just då.

Jag har suttit hela kvällen och pillat ihop en ny design. Jag vart riktigt nöjd med den.
Tänkte nästan behålla den själv.
Men eftersom personen beställde en design av mig så kunde jag tyvärr inte behålla den själv.
Och som ni kanske vet har jag just skaffat mig en helt ny. Och jag tror att jag tänker behålla den ett bra tag.

Men den vart i alla fall riktigt snygg.

Om du skulle råka vara sugen på en helt ny design är det bara att fråga.
Det kan hända att jag har lust att göra en åt dig.
Självklart tar jag inte betalt. Du kan antingen lämna en kommentar
eller skriva ett mejl till mig






myspace backgrounds images : Jag lånade en film av min lillebror. Camp Rock.
Tror jag den hette. Så nu ska jag lägga mig ner och halvt om halvt titta filmen och läsa min bok.

Om ní har tur hinner ni få några små ord av mig innan jag går och lägger mig... Om ni har tur...


Kommentarer
» Ejm

Okej okej :> haha, vilken tur då!

får du är ju bra på att blogga ju! wihi

men jag ska iväg till gottröra idag o festa.

gott nytt år på dig nattis.

Date&Time:2008-12-31, 13:25:11
Bloggadress:http://youaredreaming.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback