Dåliga eller bra nyheter?

Bonjour, السلام عليكم

Hej hej alla söta och underbara. Och alla inte fullt så söta och underbara. Hoppas ni alla har haft en bra dag i vilket fall som helst..

För er som inte kan Arabiska kan jag tala om att det betyder: God dag eller något liknande :) Samma sak med Franskan..

Vet inte om jag ska börja med dom dåliga eller bra "nyheterna" först. Men jag antar att jag får börja med dom dåliga nyheterna först, vet inte varför, men det verkar bara mest logiskt. xD

För det första, så har jag så jäkla ont i huvudet. Igen! Och för det andra så är min tvkontroll sönder. =/ Och utan den kan jag inte titta tv. Inte för att jag är slö eller så, vilket jag är. Men! Med min tv kan man inte sappa fram kanalerna för då hoppar dom över massa kanaler. Men innan jag får panik, så får jag nog ta och kolla om det är batterierna som det är fel på..



I dag, eller rättare sagt i kväll var vi en sväng till mormor. Hon ville ha fika, igen, och vi ville träffa Viggo Piggo Sötis! =) Det är så länge sen vi såg honom. Igen! Det är så himla svårt att få allt att passa ihop. Alla jobbar.. =/ Tråkigt! Men i dag fick vi minnsan träffa honom. Och han har hunnit bli så stor. Och han har lärt sig att göra "give me five" xD Aw så gullig!

Nej, jag orkar inte skriva mer. Nu ska jag slå av datorn och sen sova framför serierna.. Om jag får igång tvn.


Kommentarer
» mommo

Å vad menar du med( IGEN):)

Date&Time:2008-12-12, 11:30:56


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback