Utmanad..

Jag har blivit utmanad. Av någon konstig typ som lämnade en anonym kommentar och påstod att hon var min mamma.



Okej det var ju faktiskt min mamma. Men visst hade det varit spännande om jag hade en stalker efter mig som påstod sig vara min mamma?

Så nu ska jag alltså svara på utmaningen, och när vi kommer till sakerna som jag ser fram emot ska jag verkligen leva upp till " Little girl with big dreams".

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 bästa TV-program
1. Skins
2. Gossip girl
3. One tree hill
4. Heroes
5. Desperate housewives
6. Repriserna av Förhäxad klockan två varje natt
7. Fotollsfruar, vet dock inte om den går här i sverige längre
8. Greek

8 tidningar jag läser

1. Veckorevyn
2. Hennes
3. Cosmoplitian
4. Glamour
5. Elle
6.Skvaller
7. NSD´s tvsidor
8. Annonserna i Annonsbladet

8 saker som jag gjorde igår.

1. Sovde
2. Malte kom upp och så sovde vi lite till
3. Satt vid datorn en sväng
4. Träffade Alvin och Lova
5. Satt i bilen och väntade medans mamma handlade
6. Var ute med hundarna
7. Satte mig vid datorn igen
8. Och åt

8 saker som jag ser fram emot.

1. Flytta hemifrån
2. Åka till London
3. Se mitt favoritband live
4. Ta studenten [!]
5. Flytta iväg för att studera
6. Utbilda mig till psykolog
7. See the world
8. Bo några år i England innan jag blir Kirunes igen.

8 favoritrestauranger

1. Kinarestaurangen
2. Kinarestaurangen
3. Kinarestaurangen
4. Kinarestaurangen
5. Kinarestaurangen
6. Kinarestaurangen
7. Safari
8. Frasses xD


8 saker på min önskelista
1. LONDON!
2. Ipod nano
3. Min Malte, när jag flyttar hemifrån
4. Mitt täcke
5. Mr kudde
6. Musik
7. And sweet dreams [ja jag är trött]
8.

Nu skall jag utmana nya personer.
Jag har bestämt mig för att inte utmana några speciella personer utan dom som vill göra den får gärna göra den. Har ni en blogg, lämna länken i kommentarerna. Har ni ingen blogg, lämna era svar i kommentarerna. :) How simple is that!

Nu ska jag gå och sova, skulle ha gjort det för 4 timmar sen..

Love

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback