Blondinbella ute på stan!

Eller faktiskt två blondinbellor ute på stan. Fast den ena Bellan är inte så blond. ;) Haha! Vi har åkt ut en sväng på stan för att ta bilder till er andra bloggare.Jag tänkte att ni kanske ville se hur det ser ut här högst upp i norrland. Bilderna kommer nog någon gång i morgon.
Kiruna är faktiskt en ganska, eller en jättefin stad att bo i. Det är bara det att jag har bott här innan jag ens kunde minnas något. Jag har aldrig tagit mig tid att uppskatta min stad. Och i kväll har jag fått se vad det är alla turister kommer hit för att se. Det är rätt häftigt faktiskt. Jag har lagt märket till saker som jag aldrig sett förut. Jag kände mig som en turist. Urtöntig! ;)
Och jag var livrädd att någon som känner igen mig skulle se oss. Haha! Snacka om töntig man hade kännt sig då!

Kommentarer
» Emilia

Tack! Nu kom resten:) Bättre sent än aldrig, har varit borta i 2 dagar.

Kram

Date&Time:2008-07-30, 22:35:42
Bloggadress:http://emiliaer.blogg.se/
» Emilia

Självklart får du göra det! Jag blir bara glad :) Hihi

Date&Time:2008-07-30, 22:52:21
Bloggadress:http://emiliaer.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback