Franska kyssar..

..Ska tydligen vara dom bästa kyssarna. Har jag hör i alla fall. Jag känner ju några stycken från Frankrike. ;) Så det är vad ni får av mig ikväll! ;) Dom Franska kyssarna alltså. Av mig! Haha. Jag är trött. Vilket ni kanske hör.
Dagen har försvunnit i en rasande fart. Den hann knappt ens börjat innan den var slut. Och ändå har det inte hänt mycket alls. Jag skäms över att säga det men det enda jag har gjort är att sitta framför datorn. Jag har inte ens hunnit äta idag. Det enda jag har ätit var två mackor nu på kvällen.
Jag tror jag får försöka sova i kväll. Och hoppas jag kan somna innan det hinner bli fredag. Vilket jag tvivlar på eftersom det bara är 40 minuter kvar.
Jag tackar alla rara som har varit in och läst min blogg dagbok i dag. Som sagt var så förväntar jag mig inte mycket och det är alltid kul när det blir högre än man förväntat sig.

Så godnatt mina raringar. Dröm sött.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback