Jag tror att jag fick ett litet frispel tidigare..

..Som tävlar med min mamma. Herregud! Hur töntig får man vara?! Jag är glad om en enda människa skulle vilja läsa min blogg. Jag är ju egentligen inte här för att få uppmärksamhet. Jag vill bara skriva av mig.Jag tror jag lägger ner det här med utmaning och tävling. Jag orkar helt enkelt inte. Och dessutom är jag en dålig förlorare. Så om hon skulle vinna över mig så skulle jag bli sååååå sur. Så nä jag struntar i det. ;)

Nu är klockan kvart i 11. Ska skynda mig att borsta tänderna och sätta mig framför tvn. Sex and the city börjar ju snart. Och det är något jag inte vill missa. Även fast jag har boxen med alla säsonger. Jag fyndade den på cdon. Så om du verkligen gillar sex and the city så rekommenderar jag den. Den kommer i en söt liten skolåda. ;) Hur gulligt som helst! Haha. Jag låter som en nörd nu. Men vi har väl kommit fram till att jag faktiskt ÄR en nörd??

Nu säger jag godnatt, raringar! Hoppas du tittar in i morgon!? Pussar. Hmm. Kanske skulle jag ge er en sån där fransk puss. Som tydligen ska vara den bästa. ;) Jaja. Natti natti mina darlings.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback