Så här är jag nu av någon anledning..

..Vet inte riktigt varför. Kanske för att det har blivit så himla populärt med bloggar. Jag vill inte se mig själv som en människa som gör precis som alla andra. Det har jag aldrig gjort. Jag vill helt enkelt inte vara som alla andra men på samma gång vill jag det.. Låter det logiskt? Det låter skumt eller hur? Men vad jag menar är att jag absolut INTE vill vara som någon annan, jag tycker om att vara min egen person med egna åsikter. Men jag hade vela ha ett lätt liv som alla andra i min ålder. Men nu har jag inte det. Jag har inga vänner, jag går aldrig ut och festar. Och jag är livrädd för folk.
Jaja men jag tror att jag kanske är här för att jag är så uttråkad och bara vill skriva av mig.


Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback