Han har redan blivit så femenin så att folk tror att han är en hon.

Hej alla underbara. Och alla inte fullt så underbara.

Det är rätt länge sedan jag har skrivit. Och då pratar jag inte om min önskelista eller musikspelarna som jag har slängt in med en dags mellanrum. För det räknas inte!

Men om jag ska vara ärlig, så har jag inte mycket att berätta för er.

I dag var vi med Malte till veterinären. Han fick ta bort stygnen och tratten. Fast det visste ju inte han. Så när vi åkte iväg var han hysterisk. Skakade i hela kroppen, gnällde och släppte hår över hela mig.
Och när han skulle upp på bordet försökte han pringa ut i korridoren. Och när vi väl fick upp honom skulle han hoppa ner. Och han stretade emot. Han stod och lutade sig mot mamma. Och jag ska berätta, att det finns styrka i en sån liten hund.

När vi kom innanför dörren frågade hon, veterinären, vad denna lilla flicka hette. Haha. Stackaren. Han har redan blivit så femenin så att folk tror att han är en hon.



Sen fick vi hem en salva och sockar åt Baloo. Eller rättare sagt, vi fick köpa dom.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback