Ja då låser det sig i mitt huvud..

God morgon. Eller någonting. Jag har verkligen varit seg på att skriva idag. Det första inlägget kom alldeles nyss. Och det var bara en låt jue. Men jag har inte alls kännt för att skriva någonting alls. Och då går det inte så bra att skriva. Jag har alltid funkat så att jag kan verkligen inte skriva om jag inte har någon inspiration, OCh försöker jag tvinga mig till det, ja då låser det sig i mitt huvud. XD Så jag ler sött, ber om ursäkt till alla er söta som läser min blogg varje dag och hoppas på att ni förlåter mig.
I dag, eller rättare sagt igår, hände det inte mycket alls. Allting har bara varit skit! Jag mår verkligen inte bra just nu. Och det har inget med migränen som plågat mig hela dagen, att göra. Men däremot tror jag att migränen har att göra med att jag mår skit.  Det verkar så i alla fall. För alltid när jag mår som värst får jag migrän. Men i alla fall så har jag legat i sängen nästan hela dagen.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback