Jag hade ungefär 20 procents chans att få rätt film...

Jag har haft sån lust att bara slänga mig i sängen framför en film mitt i natten i flera dagar nu. Och ha lite myspys med släckta lampor och godis. Men jag har inte vetat exakt vad det är jag ville se. Fast denna har jag ju velat se på bio så det fick bli den. Men problemet var ju då att mamma trodde att hon visste vars den var men det gjorde hon inte. Så jag gick ner och letade förtvivlat efter den i sovrummet. Och det enda jag hittade var en skiva som det stod Narnia på. Endast Narnia. Så jag tänkte att jag har 20 procents chans att få rätt film och får jag fel så sover jag. Men icke. Det verkar som att jag har tur i mer än bara idol.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback