Kom ihåg det datumet för det kommer att gå till historien!

Onsdag den 5 november 2008! Kom ihåg det datumet för det kommer att gå till historien! Och kom också ihåg att jag var med när det hände!
Det är nu klart att USA´s nya och 44e president är Barack Obama! Den första afroamerikanska presidenten! Jämnställdhet! Det kommer att göra så mycket för alla!
Precis vad jag trodde och hoppades på! Enda anledningen till att jag har legat framför tvn hela natten!



Vad tycker ni om det?

Och nu är jag så trött att jag när som helst smäller av!

Men i alla fall, OBAMA, OBAMA, OBAMA!     

Kommentarer
» Nade

SUPER!=D

Date&Time:2008-11-05, 13:26:17
Bloggadress:http://nades.blogg.se/
» Andie

Visst är det rätt kandidat som tog hem valet. Och vi får väl hoppas att Obama får U.S.A. på fötter igen eftersom detta ger en stabilitet i resten av världen. Men han kommer att få jobba hårt för det.

Men i alla fall YAY!! rätt man vann! Och visst har det varit ett historiskt val!

Date&Time:2008-11-06, 00:17:56
Bloggadress:http://www.upinmytree.wordpress.com


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback