Köp ett armband och gör en skillnad i världen!

Detta armbandet vill jag verkligen ha! Det är både skitsnyggt och symboliserar en bra sak! Endast 150 kronor får man betala för detta och 40-50 kronor går till en fond för traffiking offer! Klicka » HÄR « för att komma direkt till shoppen! Kanske en bra julklapp mammsen?
Bild
Som ett led i kampen mot människohandeln har Dangerous Goods formgivit smycket ”Not for sale”. Detta till förmån för brottsoffer utsatta för människohandel. Minimum 40-50 kr av varje sålt smycke kommer att gå till en fond som startas av Samverkan Mot Trafficking och avsikten är att, i första hand, göra insatser där samhällets resurser inte räcker till.

Kommentarer
» jayne

Wow va fint... bra tips inför julen... funderar på mina kära systrar... Hm får väl tipsa sönerna om det också...som julklapp till mig... hi hi hi

Hoppas du får sova inatt!!!

Date&Time:2008-11-10, 18:12:56
Bloggadress:http://jayne.blogg.se/
» jenilita

det e jätte bra tipps av dej!!! ja försökte beställa det men mitt kort hade gått ut:( ska beställa det i dagarna när ja fått hem ett nytt det va perfekt julklapp o för en bra grej

Date&Time:2008-11-11, 00:36:43
Bloggadress:http://www.blonditamedfotboja.se
» Anna M

Jätte bra julklapp=)

Jag tänkte att jag bara skulle köpa julklappar i år som även skänker pengar någonstans. Men eftersom jag mest ska köpa till barn så blir det nog inte så. Har iaf inte hittat leksaker eller barnkläder där en del av pengarna går till välgörenhet.

Date&Time:2008-11-11, 11:15:31
» Natalie

anna m: Ja dom är jättefina :) Det hade varit väldigt fint att göra så men jag vet inte om det finns leksaker eller barnkläder där en del går till välgörenhet.. Det borde finnas!

Date&Time:2008-11-11, 11:55:46
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback