Och anledningen då?

Hej och god morgon, god dag och god kväll på er honeysar. Jag har inte skrivit på hela dagen. Förrutom mitt hemliga inlägg som inte många har tillgång till. Och det ber jag om ursäkt för!

Eller vad är det jag säger! Jag är inte trevlig och det låter bara fel när jag försöker..

Och anledningen då? Till att jag inte har skrivit? Jo, så här spännande är det att jag faktiskt inte har gjort någonting och inte haft någonting att skriva om. Så jag har ju självklart inte haft tid över till bloggen. Moahaha. Vilket underbart liv jag har va! Buhu!

Jag har just kollat klart idol. Och jag kan ju erkänna att jag vart lite smånervös när dom satte Robin Bengtsson, Johan Palm och Robin Eriksson mot varandra. För chansen var ju störst att jag skulle få ut någon av mina favvosar. Men icke! Så blev det ju inte! Moahaha!

Det är ju bra att jag har tur i idol i alla fall när allt annat går åt skogen...

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback