Någon hade målat på hans finger...

Hej hej och god kväll honeysar. Hoppas ni haft en bra dag. Eller en bättre dag än jag i alla fall. Jag har kommit fram till att jag skriver samma sak varenda kväll. Just den meningen och det börjar bli lite tråkigt. Eller hur!

I vilket fall som helst så tråkar jag ut mig själv och det är inte bra alls! Ah never mind.

I dag har jag inte gjort mycket alls. Jag orkade inte hålla mig vaken i morse. Utan jag somnade väl där vid.. hmm.. kanske vi halv 10 eller så. Jag är inte säker.Och sen sovde jag väl till halv 2 när mamma ringde hem och gnällde för att jag inte orkat mig upp och ut med hundarna.

Och när jag väl orkade mig upp. Eller rättare sagt ner så hittade jag något äckligt på min Baloos tass. Ett hål, med var (jag tror att det var det) i. Inte undra på att han har haft ont. Eller har ont. Jag tror jag får sticka honom en socke eller något...

I går var vi en sväng till mormor. Hon ville ha fika och jag ville träffa Oscar. Så vi båda fick ju som vi ville. =)

Thumbnail


Och oj oj oj vad synd det var om Oski poski! Någon elak liten skitunge på dagis hade smällt igen dörren på Oscars finger. Så nu var det helt krossat och blodigt. =( Någon hade målat på det, sa han. Den stackaren. Så vi åkte på ica och köpte honom en godisask.

Senare kom även spottisen Viggo. =) Det är så himla länge sen vi har träffat honom.

Det är svårt att få allting att gå ihop. Ena dagen är den och den ledig och nästa dag är resten lediga. Så vi hinner nästan aldrig träffa honom. Och det är rätt länge sen vi fick träffa Alvin och Lova också.

Thumbnail


Viggo hade vuxit så himla mycket sedan sist. Han är ju ingen bebis längre. =) Han har börjat prata och förstå mer. Och han har två söta framtänder. =) Men han är ju fortfarande gamla söta, underbara spottis Viggo.

Nu ska jag kolla Criminal minds som just har börjat. Vi hörs senare. Kanske.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback