Och dessutom ska han behöva stå ut med hårtorken och saxen.

Hej hej på er honeysar. Och god morgon, god dag och god kväll.

Nu har jag ju inte skrivit igen på hela dagen. Men det ser ju ut som att ni har klarat er bra utan mig i alla fall. Jag vet dock inte om jag ska ta det som en förolämpning eller inte..

I dag har det hänt mycket men ingenting värt att berätta om. Om ni nu förstås inte vill höra om min knepiga familj som jag är så jäkla less på ibland.

I morgon ska min lilla älskling plågas hela dagen. Han ska badas och han ska kammas. Och dessutom ska han behöva stå ut med hårtorken och saxen. Han måste ju vara fräsch och vacker när han ska till veterinären på måndag. Dom jävlarma ska skära i min bebbe.

 

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback