Utan inspiration igen..

Hej hej honeysar. Och god kväll. Eller ska jag kanske säga god natt?!

Det har ju inte blivit mycket till bloggande i dag igen. Man skulle kunna få för sig att jag är slö. Eller något. Men så är det icke. Jag har ju som sagt var berättat för er att jag inte har någon inspiration alls kvar. Det kanske låter sorgligt, eller nått, men det är så sant det kan vara.

Hoppas ni haft en bra dag. Eller i alla fall bättre än min.

Det har inte direkt hänt mycket idag. Jag har fåt vakta Malte bejbisen hela dagen. För det kan inte bli annat än katastrof om man lämnar honom och Baloo ensam. Baloo är ju den där som ska ta hand om alla. Eller i alla fall ta hand om Malte. Han ska slicka han öron och nos och ögon. Så han hade nog slickat sönder såret.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback