Fettceller och tomteluvor..

Hej hej alla söta och gulliga människor. Och god morgon, god dag, god kväll och god natt. Gånger 2!

Det är ju några dagar sedan jag skrev sist. Och trots det har jag inte mycket alls att skriva om. Tyvärr.

Men lite finns det nog att skriva om i alla fall. Om jag inte hinner somna först. ;)

I går var jag och mamma på stan en snabb sväng. Eller snabb och snabb. Jag kommer inte i håg vad vi skulle dit och göra från första början, men när vi ändå var där passade vi på att ta oss en Kinalunch. Eller jag kan väl kanske erkänna att det var planerat. Mamma lyckades lura med sig Therese och Andreas. Jag vet inte om det är okej att säga så men Therese har blivit en riktig fettcell! ;)

Innan ni blir sura och så på mig för att jag kallar någon annan för fettcell, låt mig förklara! Jag vet dock inte om jag får berätta den stora nyheten, som egentligen inte är någon nyhet längre. Therese är ingen fettcell för att hon ätit för många bullar (det kan hon ju iofs också gjort.) Det kommer en till bejbis i släkten. Och det finns väl inget tvivel om vems felet är! ;) Nej, jag skojar bara! Jag gillar barn! Dom är söta!

Så därför är det helt okej att kalla henne fettcell. ;) Jag tror hon till och med tycker att det är lite roligt att man kallar henne tjockis. Jag skulle ju såklart aldrig kalla henne något annat. När hon hör på. ;)

Sen efter det gick vi och tog oss en pizza var och sedan gick vi vidare på safari och tog den största tårtbiten vi kunde hitta. Eller inte.

Men efter lunchen vart jag sugen på det fikat. ;)

Jag köpte mig ett par körsbärs örhängen och en ring. Sen fick jag en ljusslinga som jag har virat runt sängen.

Och idag då. I dag vaknade jag kvart i tre av att mamma kom in stormande och gnällde. » Men Nathalie! klockan är tre! « Skiter väl inte jag lite i. Om jag vill sova så sover jag. Fast hon fick dock upp mig på två röda sekunder när hon sa att vi skulle åka till mormor och träffa Oscar.



Det är ju så länge sen vi fick träffa honom. Det har blivit allt mer sällan nu på sista tiden.

Han hade sin tomte luva på sig och en tomtesnögubbe i handen. ;)

Han var inte alls blyg idag, som han brukar vara. Så fort vi kom in och satte oss vid bordet kom han och satte sig bredvid mig. :)

Men nu är jag så fruktansvärt trött och jag måste upp och sova i morgon.


Kommentarer
» Malin Deilert

Jag bor ju inorrland så jag vet bäst själv vad jag rider på!!

Date&Time:2008-11-22, 09:33:15
Bloggadress:http://malindeilert.blogg.se/
» mommo

du behöver inte va rädd att jag skriver till dig på msm,eller vad det nu heter, gå du in där bara...

Date&Time:2008-11-22, 19:14:09
» Natalie

mommo: Moahaha, faktiskt så har jag tröttnat på msn. Jag känner inte så många spännande människor XD

Date&Time:2008-11-22, 19:28:06
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/
» Anonym

sv: britney är rätt, men vem är det mer då? :)

Date&Time:2008-11-22, 21:32:27
» Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: britney är rätt, men vem är det mer då? :)

Date&Time:2008-11-22, 21:32:56
Bloggadress:http://etalvis.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback