Han klarade det. Utan eeh problem.


Hej honeysar.

Och god morgon, god dag och god kväll. 

Det har inte blivit nästan några inlägg alls dom sista dagarna. Och jag kan inte riktigt förklara varför. Jag antar att jag saknar inspiration igen. Det har varit mycket av den varan nu på sista tiden..

Jag ÄR TRÖTT. Riktigt trött! Jag är ju inte direkt van vid att stiga upp före klockan halv tio. Moahaha. Jag är inte van vid att stiga upp före klockan halv ett.

Och när man vet att man ska upp tidigt dagen efter och bestämt sig för att gå och sova tidigt så kan man aldrig somna.

Malte var redan orolig i går kväll. Jag kan inte fatta hur han kan känna på sig att något ska hända. Kanske var det för att vi klippte hans klor och tassar. Men i vilket fall som helst så var han RIKTIGT orolig i morse. När vi kom fram till veterinären så såg jag ut som en hund. Så mycket hår hade han tappat. Och det var för att han var så stressad och orolig. Min stackars älskling.

Och han hade bestämt sig för att inte alls göra som vi sa att han skulle. Han vägrade låta dom ge han en lugnande spruta. Den stackaren ålade och bökade och det krävdes tre personer att lyckas få dit den. Och jag som verkligen hatar sprutor höll på att svimma när han skrek. =(

Och veterinär människan skrattade över att han var så bökig. Men han är ju en tax, sa hon som att det skulle förklara allting. Men jag ska säga er en sak. Han är en TAX TAX! På riktigt. Om taxar är bbökiga och envisa. Så är Malte dubbelt så bökig och envis.

Thats why i love him! Han har sån underbar personlighet.

Och sen, sen skar dom i min bejbis.. När jag var i samma rum. Så att dom kunde få in kanylen i hans hand.. Eh tass. Och jag tyckte så synd om honom.

 Men sen sövde dom honom och vi fick åka i väg och hämta smärtstillande från appoteket. Och när vi kom tillbaka var han redan klar.

Och vet ni vad?! Han levde! Han klarade det. Utan eeh problem.

Men ni skulle ha sett min bejbis när vi fick komma in till honom. Hon sa att han fortfarande sov och att han snart skulle vakna. Vi hittade honom nerbäddad under filtar. Moahaha. Med tungan mellan tänderna. Det är svårt att förklara men det var det sötaste jag sett.

Och jag önskar att jag haft kameran med mig. Jag tänkte först ta med den men jag ides inte.

Men som sagt var så har han den där söta kragen runt halsen så att han inte kan slicka i såret. OCh han har sovit hela dagen. Han känner sig verkligen risig. Men mami hans [Jag] har hållt på och tycka synd om honom hela dagen.

Aw, den stackars sötisen!
 
Och Baloo. Han är svartsjuk och orolig. Han ser ju att det är något med Malte. Så han har hållt på att driva oss alla från vettet.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback