Det finns inte nog med ord!

Fy fan! Mer än så har jag inte att säga! Jag orkar bara inte mer! Det här har gått ett steg för långt och nu är det bara så att jag går till skolsköterskan i morgon! För i detta huset stannar jag inte!
Jag vet inte vad jag ska säga förrutom att jag bara inte orkar! Det finns väl inte ord till det jag känner just nu! Men det kommer att bli ändring på det! Så fort jag kommer utanför dessa dörrar! Men det är ingen som fattar att jag faktiskt menar allvar! Alla jävla idioter tror att det här har med bortskämdhet att göra. Men jag skämtar inte när jag säger att om jag inte får komma härifrån så kommer det sluta med att jag gör något drastiskt...Och då kanske jag inte finns här längre!
Men allt jag vet är att om jag tvingas stanna här så KOMMER jag att börja hhata min familj! Hur hemskt det än låter så är det sant!

Kommentarer
» mommo

varför är det alltid sånt liv hos er?? man lägger sig på kvällen med ångest när det är så här, å stiger upp med ångest. sköt om dig lilla vän, orkar inte tänka just nu. älskar dig, kram

Date&Time:2008-10-12, 14:16:20
» mommo

jag har skrivit till din mamma hur man bör bete sig, och att det ska bli ett slut på detta, jag ver ju vad som hände just idag via telefon, alla fula elaka namn hon kallar dig. men kunde inget säga då när linus var här, då hade han blivit ledsen och det vill jag ju inte!!!

Date&Time:2008-10-12, 14:45:11
» Nathalie

[svar till mommo] Hon verkar inte fatta att jag exploderar varenda gång hon börjar tjata på mig för att jag går omkring och låtsas att allt är okej... Men det är det inte!

Date&Time:2008-10-12, 20:52:23
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback