Glasbitar, bloddroppar och godispåsar..

Som jag skrev i förra inlägget så var jag och mamma en sväng till mormor. Mest för att träffa Oscar men visst duger dom andra också XD Nej ńu var jag elak. Igen! I cant help myself! XD
Vi for förbi Statoil innan vi åkte vidare till mommo. Vi skulle köpa lite godis åt Oscar men kom ut med en helt påse full. XD Tre stycken bland påsar XD Plus några lakritsstångar. XD Men sen när vi satte oss i bilen ringde Crille. Då hade Linus trampat in glas i sin fot. Så då var det bara att åka hem. Jag trodde det typ skulle vara någon katastrof men inte då. Glasbiten syntes knappt och det var en droppe blod. Den ungen kan verkligen tycka synd om sig själv. Och sen kom han ut, haltandes med röda ögon. Då skulle han följa med i alla fall. XD Men jag kan inte klandra honom. I am scared to death of blood. XD Jag svimmar nästan av näsblod. XD

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback