Halvtrevligt (?) besök..

Så var det denna eländiga torsdagen igen. Jag har alltid önskat att man kunde hoppa över torsdagar. Men än så länge har jag inte kommit på något sätt att göra det. Så torsdagarna kommer och går....

Vi fick halvtrevligt besök i morse. Alvin = Trevligt, Ante = Inte lika trevligt. Nej nu var jag elak igen. Men det är bara det att dom kom hit så tidigt vilket slutade med att jag var tvungen att, istället för min skönhetssömn, gå ut med hundarna! Men Alvin är ju verkligen.. Trevlig (?) Okej det är verkligen inte rätt ord. För man kan verkligen inte beskriva Alvin med ordet TREVLIG! För han är inte det minsta trevlig. Han kan vara fruktansvärt grinig. Men han är så underbart söt! Och en sån liten charmprins! Man kan ju inte låta bli att le när man ser honom. =)

Alvin från i sommras..

Kommentarer
» mommo

vilken lyckost du är som fick två så fina killar på besök:) Alvin har jag ju inte träffat sen lördag, men min lilla Ante fick jag ju träffa igår:) ja, ni är lika fina allihop, och alltid lika roligt att träffa er alla!!!

Date&Time:2008-10-16, 17:36:32
» Nathalie

Mommo: Du hade kunnat få den äldre av dom bara jag fick behålla Alvin =)

Date&Time:2008-10-16, 18:40:24
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/
» mommo

Andreas är en bra kille, men det är Alvin oxå:) kan tyvärr inte välja, jag tar båda två:) dags för lilla mommo att lägga sig....kram å natt

Date&Time:2008-10-16, 20:25:39
» Nathalie

Mommo: Det är därför jag väljer och jag behåller Alvin ;)

Date&Time:2008-10-16, 21:40:55
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback