Himmel, jord och helvete..

I dag! Måndag, har det varit en sån här hemsk och seg dag, ni vet? Ni har säkert varit med om dem själv en gång eller två. Men poängen är att JAG alltid har sådana sega och hemska dagar. Varför är det så svårt att få vara glad någon gång om man heter Nathalie? Och jag är så fruktansvärt less på det! Men det hjälper inte! För hur less man än är så bllir det INTE bättre. Hur mycket man än önskar sig det. Hur mycket man än vill det. För det funkar bara inte så. Det är inte så livet är! På tal om ingenting alls så har jag alltid haft mina funderingar på om det verkligen finns ett Helvete eller om jorden är helvetet. (?) Men jag antar att jag aldrig kommer få ett svar på det..

Kommentarer
» mommo

klart vi alla kommer att få svar på det, när vi dör:) det måste ju oxå alla göra, förr eller senare:)

Date&Time:2008-10-08, 15:36:39
» Nathalie

[Svar till mommo] Jo fast.. När vi dör spelar det väl ingen roll egentligen..

Date&Time:2008-10-08, 15:44:53
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/
» mommo

jag tror ändå att det inte finns nå helvete efter döden! då ska vi nog få det bra, det är min tanke i alla fall!!!

Date&Time:2008-10-09, 07:01:53
» Nathalie

[svar till mommo] Ja, alla har ju rätt att tro vad dom tror...

Date&Time:2008-10-09, 13:59:21
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback