Måndag och migrän.. (?)

Så var det måndag. Igen. Hur mycket man än vill undvika en viss dag så kan man inte det. För det blir alltid den dagen igen. Nu är det ju inte måndag jag pratar om men jag bara påpekar att man inte kan undvika den...

I morse vaknade jag innan klockan ens hunnit bli åtta av en hemsk huvudvärk. Som jag trodde var bihåle  vad det nu är. Infektion?  Jag svärde, tog på mig byxorna till min morgonrock och gick ner och hämtade ett helt paket alvedon. Det hjälpte inte att knapra i sig flera stycken. För jag kunde ändå inte somna. Men nu har jag börjat undra om det inte var bihålor/migrän då jag spydde tarmarna ur mig i morse. Vilket jag alltid gör när jag har migrän... Om det nu var någon som ville veta.


Kommentarer
» carro

svar: mja, jag ska stänga min blogg nu tror jag :)

Date&Time:2008-10-21, 07:00:21
Bloggadress:http://carolineamandaanette.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback