Om jag orkar..

Jag insåg just hur sent det börjar bli och jag vart förvånad. För det känns inte som att det skulle vara mitt i natten. Mer som 10 eller nått sånt. Men det här dagen har ju gått så himla fort. Den har bara flygit i väg...  Och det vill jag inte för det känns som att jag inte vill någonstans. Jag vill stanna kvar här. För hur jobbigt jag än har det vet jag ju i alla fall vad som händer. Om det nu låter logiskt? Jag vet inte vad som händer om ett år, ett halvår eller ens en månad. Nej det är verkligen inte logiskt men det var det när jag tänkte det. Det är när det kommer ut ur min hjärna som det blir fel.. Tihi. Men det har alltid varit så, så det är ingen nyhet. =)
Snart börjar CSI i alla fall och jag lär nog ligga och småtitta på den tills jag somnar. Och jag hoppas att det blir tidigare än i natt då jag var vaken tills efter Las Vegas slutade. Vilket var vid halv 4 tror jag. =/ Och det är kanske inte så bra att vara vaken så sent för då sover man bort hela dagen.. Nu ska jag kolla min serie.. Om jag orkar skriver jag ett sista inlägg innan jag går och lägger mig annars: God natt och sov gott sötnosar.

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback