Saker jag VILL göra innan jag dör..

→ Resa genom hela Storbrittanien..
→ Festa på alla pubbar i London..
→ Gå och se en musikal..
→ Åka till alla små städer/byar i Irland..
→ Festa med Irländarna..
→ Gå genom en kyrkogård när klockan slår tolv en alla helgona natt..
→ Se ett "spöke"..
→ Få mina femton minuter i rampljuset..
→ Festa med rockstjärnor..
→ Åka i väg för att se något av mina favoritband..
→ Läsa alla böcker av mina favoritförfattare,
både på svenska och engelska..
→ Träffa alla mina vänner från utlandet...
→ Bli vän med någon jag aldrig har velat vara vän med..
→ Skriva en bok..
→ Spela in en skiva..
→ Lära mig spela gitarr..
→ Göra skillnad i världen..
→ Adoptera en bebis..
→ Skriva på ett papper så att folk kan få mina organ när jag är död..
→ Skänka alla mina pengar till välgörenhet..

Det här är inte ens hälften av allt det jag vill göra, men det är det viktigaste XD Skulle jag skriva allt skulle det ta ett år för er att läsa det..

Kommentarer
» Carro

Det där med att donera organ kan du fixa när du vill. jag har haft ett kort i plånboken där det står att jag är villig att donera efter min död. Googla hur du ska gå till väga, kanske att man t.o.m kan göra det på internet nu för tiden.

Date&Time:2008-10-28, 19:26:28
» Nathalie

Carro: Jaså det visste jag inte XD Jag trodde man var tvungen att skriva på något papper eller så... Jag ska kolla upp det =)

Date&Time:2008-10-28, 19:39:52
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback