Sovmorgon..

Hej sötnosar. Och god morgon. Vet ni vad jag har kommit fram till? Att var enda morgon skriver jag samma sak. Jag tror att det kan vara så att jag lider av dålig fantasi.. (?) Jag måste verkligen komma på något nytt att skriva! =/ Buhu!
I dag vart det sovmorgon! Och när jag säger det menar jag sovadag! Jag har sovit fram tills.. Nu! Fast jag har ju iofs hunnit duscha och tagit ut hundarna på deras morgon promenad. Men det tog max en halvtimme. Haha. Hur sjuk är man inte när man sitter och skryter om hur länge man sovit! (?)

Kommentarer
» mommo

fruktansvärt att sova bort dagarna så....

Date&Time:2008-10-08, 06:53:36
» Nathalie

[Svar till mommo] Naha! Det är skönt..

Date&Time:2008-10-08, 15:45:37
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/
» mommo

över halva din ungdom, den s.k. bästa tiden i ditt liv försvinner ju till att sova:) annat om de vore mommo, har redan upplevt allt man kan i vardagslivet, vill säga, men om jag skulle sova så mycket, hade jag ju ingen kontakt med er, och det vill jag inte missa:)kram

Date&Time:2008-10-08, 17:33:30
» Nathalie

[Svar till mommo] Jo fast.. Jag spver hellre. Resten kan man ta hand om senare. Jag hinner ju både sova och träffa släkten.. =)

Date&Time:2008-10-08, 18:56:23
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/
» mommo

ja, du är en hopplös unge, vet inte vad man ska ta sig till med dig? snön har kommit, och jag ska ut med CH å ruff:)sen ska jag å hälsa på viggo!!!

Date&Time:2008-10-09, 07:11:41
» Nathalie

NAW! Jag vill ju träffa Viggo =/

Date&Time:2008-10-09, 13:58:03
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/
» mommo

nu ser du ju själv att du inte hann med:) du kunde ha hoppat i kläderna å gått dit upp, vi var tvungen att gå för å få träffa honom:)

Date&Time:2008-10-09, 16:23:18
» Nathalie

[svar till mommo] jo fast hade jag försökt gå upp till Viggo hade jag inte kommit levande fram..

Date&Time:2008-10-09, 18:02:51
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback