Tills jag kan sova..

God kväll eller ska jag kanske säga god natt?! =) Det är snart dags att sova men först ska jag nog titta klart reprisen av Las Vegas. Fast jag såg den tidigare idag. Eller så kanske jag tar mig lite tid till att läsa en bok. Det är länge sen jag har läst och jag börjar faktiskt sakna det...Men jag är så jäkla uttråkad och jag vet inte om jag kan koncentrera mig på det... =/ Men jag får väl kanske tvinga mig att koncentrera mig. (?) tihi! =) I morgon är det fredag och det verkar inte som att vi "slipper" pojkarna i morgon heller. dom har ju bestämt sig för att det inte är någon ide att gå dit i morgon när dom varit borta hela veckan. Dom har varit ur form! (Crilles egna ord) Haha..

Nej nu ska jag ta och välja en bok och sen koppla av tills jag blir nog trött för att sova..

Puss.

Kommentarer
» carro

svar: hihi, tack sötnos :)



gick det bra på skolan ;P?

Date&Time:2008-10-03, 07:08:05
Bloggadress:http://carolineamandaanette.blogg.se/
» Nathalie

[Svar till Carro] Jag var aldrig på det där mötet =)

Date&Time:2008-10-04, 23:29:30
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback