Patetisk tönt!

Hahaha. Fasiken vilka patetiska människor det finns överallt på internet. XD Såna som gör vad som helst för att starta ett bråk för att dom ska få känna sig betydelsefulla. Vi nämner inga namn. Det är så onödigt att peka ut någon. Men mest för att jag inte vet vad personen heter. XD

Patetiska tönten: (Skriver något elakt. Inte ens värt att skriva ut)
Jag: Aw, vad rar du är!
Patetiska tönten: Vet jag vell EMO
Jag: Har det nån gång gått upp för dig att jag kanske är stolt över att vara emo! XD Är du stolt över att vara en tönt?

Okej det var lite löjligt att kalla honom tönt. Men jag hade ju faktiskt inte gjort honom något. Man gå inte runt och kallar folk elaka saker! XD Och den där tönten (!) verkar inte fatta att EMO är inget man är! Det är en musikstil! Fashioncore däremot! Det är en stil. Och visst! Kanske är min stil lite åt det hållet! Men alla har rätt att vara den man är! Har jag rätt eller är jag ute och cyklar?

 
« Thats me! Jag är den jag är och jag skiter i om ingen gillar mig!

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback