Mysigt!

Hej sötnosar! Det har varit en lika seg och händelselös dag i dag som i går! Om kanske inte ens ännu segare och tråkigare! =/ Jag är så jäkla less på det! Jag vill att det ska hända något! Någor kul, intressant eller spännande! Eller... Något! Jag är så fruktansvärt uttråkad och som sagt var så finns det trevligare sätt att dö på!
Månaderna bara flyger iväg! Det är redan oktober. Snart är det dags att börja köpa julklappar. =/ Urk! Fy! Blä! På tal om ingenting alls så hatar jag julen! Eller kanske var det på tal om något men det spelar faktiskt ingen roll! För i vilket fall som helst så hatar jag julen!
Det känns inte som att det skulle ha varit skola i över en månad. Men det kan ju också ha något att göra med att jag inte varit där få flera veckor. Men det känns ändå som att det bara skulle vara i början av september. Det enda som egentligen skvallrar om att det skulle vara oktober är frosten på backen och snön som redan har börjat falla lite smått.
Och sen får vi ju förstås inte glömma att man håller på att frysa ihjäl när man går utanför dörren... Mysigt! :) Jag älskar just den här tiden på året!

Kommentarer
» mommo

hata inte julen nattis, den kommer och går, lika fort som en vanlig helg:)kommer gör den i alla fall:)går gör den oxå:)

Date&Time:2008-10-02, 06:46:41
» Nathalie

[Svar till mommo] Ja så sant! Men jag hatar den ändå!

Date&Time:2008-10-02, 13:22:20
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback