Vem är Logan?

Visste ni att jag skrev på en annan sida innan jag flyttade hit? om ni känner mig eller följt mig sen jag började så vet ni nog det. Men annars så säger jag det nu. Men i alla fall så gick jag in på den sidan för att kolla om något hänt sedan sist. Och jag hade fått ett väldigt udda, privat meddelande av en tjej som heter Logan. Uppenbarligen var hon inte svensk då hon, för det första hade ett utländskt namn och sen så skrev hon på engelska. Och jag vet inte vad jag ska tro om det. För jag.. ja jag vet inte.. Det kan vara någon av mina vänners vänner. Jag har ju jättemånga utländska vänner från alla möjliga land, så det skulle inte vara helt omöjligt. Men frågan är: Vems? Känner ni henne? Logan alltså?

Kommentarer


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback