You are my everything..

Me angry! Ja du hörde rätt! Jag är riktigt arg! Ursinningt arg! Irriterad! Nu har min kära mor kommit på ett till sätt att irritera mig på! nu ska hon gå till veterinären och.. KLIPPA AV MIN MALTES SNORRE! Min stackars älskling! He is my everything! Han är allt jag har. Och nu ska hon förstöra honom! Genom att klippa bort hans snorre!



Och inte nog med att hin ska göra det hemska så hånar hon honom! Haha, fan va Baloo ska skratta när han kommer hem igen utan snorre! Malte snorrlös! Kommer han att säga.

Kommentarer
» mommo

det är ju inte " snorren" dom tar, bara kulorna:) så baloo kan säga, stackars kul-lösa malte, där fick du för ditt pissande;)

Date&Time:2008-10-15, 18:07:48
» Nathalie

Mommo: Buhu! Men i vilket fall som helst så är det lika illa!!!

Date&Time:2008-10-15, 18:50:20
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/
» Carro

Det är ingen fara med att kastrera. Jag tror på ärligt att det är det bästa för Malte. Problemet kan ju komma om Baloo ser sig själv som den stora ledaren sen och är elak mot Malte pga att han inte har nå kulor men då får ni väl ta Baloo till vet också. :) Nä men på ärligt, inget negativt kommer ju komma ur att ni kastrerar honom, det kan ju bara bli bättre. Malte kommer absolut inte lida så är det inte värt ett försök? Och skulle det bli problem med Baloo sen så är det bara att fixa det då. Jag vet inte riktigt hur han hundar beter sig mot kastrerade hundar, det var Anna som sa att det kanske kan bli ett problem. Jag tycker ni ska kastrera så fort som möjligt innan hans beteende blir för inlärt. Han kommer som sagt inte lida nått och det är inte ens nån operation!

Date&Time:2008-10-15, 19:12:09
» mommo

nej, jag tror att han kommer att vara mindre tuff och skällig. och så kanske han slutar "våldföra" sig på gamle baloo, och ni får honom EV, rumsren!! många fler fördelar än nackdelar....

Date&Time:2008-10-15, 19:31:48
» Nathalie

Carro: Jag vet. Men det känns lite hemskt att lägga min bebis under kniven =/ Rädd att något ska hända med honom..

Date&Time:2008-10-15, 19:58:30
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/
» Nathalie

Mommo: .... Jag tycker bara inte om det!...

Date&Time:2008-10-15, 19:59:41
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/
» Carro

Jo det kan jag förstå att man är rädd att nått ska hända men sjävla ingrepper är väldigt enkelt. Om det är lika som med katter så söver dom bara med lätt narkos och det är ett jätte litet ingrepp som är över på någon minut. Ingen fara alls. Sen sover djuret ett tag och är lite vingliga och konstiga när de vaknar. :) Donna blev ju dålig men på tjejer är det ju en riktig operation där de öppnar magen och allt. Stygn hade lossnat i hennes mage så det biev ju lite komplikationer. Men själva ingeppet på Malte är inga problem, som sagt, ett enkelt ingrepp. Men man kan ju aldrig vara helt säker men det vore en jävla otur om det hände nått med just honom.

Date&Time:2008-10-15, 22:40:55
» Nathalie

Carro: Ja jag antar att det är så man ska tänka,.. Men om du inte har märkt det så har jag inte direkt tur... =/ Men det blir nog bra...

Date&Time:2008-10-15, 22:43:39
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/
» Nathalie

Carro: Usch jag visste inte att Donna hade blivit så dålig =/ Men det blev ju bra i alla fall...

Date&Time:2008-10-15, 22:45:09
Bloggadress:http://lonelydarling.blogg.se/


Lätta på hjärtat,

Ditt namn,


Din mejl,


Din blogg,


Dina ord,

‹ Välj en.
Trackback